Desene animate - Anastasia - Anastasia (1997)

poster Desene animate - Anastasia - Anastasia (1997)Anastasia


Film online: Anastasia - Anastasia (1997)
Poster film: Anastasia - Anastasia (1997)

Regia: Don Bluth, Gary Goldman
Scenariul: Susan Gauthier, Bruce Graham, Bob Tzudiker, Noni White, Eric Tuchman
Distributia (voci): Meg Ryan, John Cusack, Angela Lansbury, Kelsey Grammer, Christopher Lloyd, Hank Azaria, Bernadette Peters
Durata: 94 minute
An: 1997
Gen: Animatie/Aventura/Drama/Muzical
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
(filme de animatie, desene animate, Rasputin, Anastasia, Tarul Rusiei, bal, amnezie, Rusia, Revolutie, Sankt Petersburg, recompensa magnifica pentru printesa, Printesa Anastasia - vie sau moarta ?, calatorie in trecut, Paris, La cumparaturi in Paris)
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -


vedeti aici - Anastasia
Desene animate - Anastasia - subtitrat in romana


Singura supravietuitoare a familiei regale ruse, un copil, fiica fostului Tar al Rusiei este gasita de doi rusi, Dimitri si Vladimir, care vor sa puna mana pe recompensa promisa de Maria, bunica fetei.
-
  A fost un timp, nu cu mult în urmă, când trăiam într-o lume fermecată cu palate elegante și mari petreceri.
Era anul 1916, iar fiul meu Nicholas era țarul Imperiului Rusiei.
Sărbătoream 300 ani de domnie a familiei noastre. Și, în noaptea aceea, nici o stea nu strălucea mai tare decât Anastasia, cea mai tânără nepoată a mea. M-a implorat să nu mă întorc la Paris, așa că am pregătit un dar foarte special să fac despărțirea mai ușoară pentru amândouă.
Dar nu vom fi niciodată împreuna în Paris, pentru ca o umbră neagră a coborât deasupra casei Romanovilor. Numele lui era Rasputin. Am crezut că era un preot, dar era un escroc, nebun și periculos.
  Mistuit de ura sa pentru Nicholas și familia lui, Rasputin și-a vândut sufletul pentru puterea de ai distruge.
Din acest moment, scânteia nefericirii în țara noastră s-a transformat într-o flacără care curând a mistuit viețile noastre pentru totdeauna.
Multe vieți au fost distruse în aceea noapte. Ceea ce am avut mereu acum era pierdut pentru totdeauna. Și pe Anastasia, iubita mea nepoată, n-am s-o mai văd niciodată.
-
Tags: , , , ,

About magazinweb

filme subtitrate - filme romanesti - desene animate - diverse - internet.

0 comentarii

Leave a Reply

you may leave here a comment .
thank you !