Film - Apostle Peter and the Last Supper - Apostolul Petru si Cina cea de Taina (2012)

poster Film - Apostle Peter and the Last Supper - Apostolul Petru si Cina cea de Taina (2012)Apostolul Petru si Cina cea de Taina


Film online: Apostle Peter and the Last Supper - Apostolul Petru si Cina cea de Taina (2012)
Poster film: Apostle Peter and the Last Supper (2012)

Regia: Gabriel Sabloff
Scenariul:  Gabriel Sabloff, Timothy Ratajczak
Distributia: Robert Loggia (Petru), Bruce Marchiano (Jesus), Laurence Fuller (Martinian), Ryan Alosio, Sarah Prikryl (Novella), David Kallaway (Processus), Leon Melas (Andrew), David Collier (Iuda), Tom Konkle (Matei)..
Durata: 92 minute
An: 2012

 

vedeti aici - Apostolul Petru si Cina cea de Taina
Filmul - Apostolul Petru si Cina cea de Taina
- subtitrat in romana


Aflat in inchisoarea Mamertine, Simon Petru din Galileea isi povesteste temnicerilor lui viata sa.


Extras
Roma, 67 după Hristos, Împăratul Nero a decretat ca urmașii lui Isus Hristos să fie vânați și persecutați pentru credința lor. Liderii acestei credințe noi au fost căutați la fel ca ceilalți rebeli pentru împotrivirea lor față de împărat.
...
Vă las pacea. Vă dau pacea Mea, nu cum o dă lumea. În lume veți avea multe necazuri. Dar îndrăzniți, Eu am biruit lumea. Eu sunt Calea. Eu sunt Adevărul. Eu sunt Viața. Nimeni nu vine la Tatăl, decât prin Mine. Oricine va cere, va primi. Cel care caută va găsi și celui care va bate, i se va deschide.
Să nu vi se tulbure inima. Nu vă fie teamă. Rămâneți în dragostea Mea.
Iarăși vă zic, rămâneți în dragostea Mea, și desigur, Eu sunt cu voi în toate zilele până la sfârșitul veacului.
-

Tags: ,

About magazinweb

filme subtitrate - filme romanesti - desene animate - diverse - internet.

0 comentarii

Leave a Reply

you may leave here a comment .
thank you !