Film - The 13th Warrior - Al 13-lea Razboinic (1999) - vedeti film online

poster film Film - The 13th Warrior - Al 13-lea Razboinic (1999) Al 13-lea Razboinic


Film online: The 13th Warrior (1999) - Al 13-lea Razboinic
Poster film: The 13th Warrior

Regia: John McTiernan
Scenariul: John McTiernan, William Wisher Jr., Warren Lewis
Distributia: Antonio Banderas (Ahmed ibn Fadlan), Vladimir Kulich (Buliwyf), Dennis Storhoi (Herger), Clive Russell (Helfdane), Richard Bremmer (Skeld), Tony Curran (Weath), Omar Sharif (Melchisidek), Eric Avari, Sven Wollter (Regele Hrothgar), Diane Venora (Regina Weilew), Asbjorn Riis (Halga)
Durata: 102 minute
An: 1999
- - - - - - - - - - - - - - - -
(filme americane de actiune, filme cu Antonio Banderas, razboinici vikingi, Valhalla, limba latina vulgara, arab calare pe cal alb, cal arab, batalie, ceaţă, Wendol, "Nu există decât un Dumnezeu. Şi Mahomed este profetul său.")
- - - - - - - - - - - - - - - -


vedeti aici filmul - Al 13-lea Razboinic
Filmul - Al 13-lea Razboinic
- subtitrat in romana

Filmul The 13th Warrior: adaptare cinematografica dupa romanul "Eaters of the Dead", scris de Michael Crichton.

In anul 922 un emisar important este alungat din patria lui. Nomadul proscris da peste o trupa de razboinici nordici care il constrang sa li se alature intr-o lupta impotriva unor creaturi misterioase..
"Mă numesc Ahmedibn Fahdlan, ibn Al Abbas, ibn Rasid, ibn Hammad. Iar viaţa mea n-a fost mereu cea de acum. A fost o vreme când eram poet în capitala lumii.
Viaţa era uşoară. Trăiam fără griji.. până în ziua fatală când am întâlnit o femeie care aparţinea altui bărbat. Soţul gelos s-a plâns califului iar acesta m-a numit ambasador pe teritoriile lui Tossuk Vlad, o ţară situată foarte departe în nord.
Am fost izgonit din ţara mea, îndepărtat de prietenii mei. Am făcut o lungă călătorie
în spatele cămilelor, traversând ţinuturile barbarilor, însoţit de Melchsidek, un bătrân prieten al tatălui meu.
După teritoriile Ungurilor, Husarilor şi Bulgarilor, în ţinuturile bandiţilor criminali numiţi Tătari, care atacau caravanele, masacrând pe toată lumea. "
-

Tags: , , , ,

About magazinweb

filme subtitrate - filme romanesti - desene animate - diverse - internet.

0 comentarii

Leave a Reply

you may leave here a comment .
thank you !