Film - Operatiunea 'Monstrul' (1976) - vedeti film online

poster Film - Operatiunea 'Monstrul' (1976) Operatiunea Monstrul


Film online: Operatiunea Monstrul (1976)
Poster film: Operatiunea Monstrul

Regia: Manole Marcus
Scenariul: Titus Popovici
Distributia: Toma Caragiu (directorul Dumitru), Marin Moraru (Corneliu), Octavian Cotescu (Eugen), Ovidiu Schumacher (scriitorul), Nineta Gusti, Elena Sereda, Cristina Hofman, Alexandru Manolescu, Ada D'Albon Azimioara, Gabriela Teodorescu..
Durata: 102 minute
An: 1976

 

vedeti aici filmul - Operatiunea 'Monstrul'

"Tovarasu' Corneliu, te felicit calduros, atat in numele colectivului, cat si al meu personal.. pentru obtinerea acestui rezultat remarcabil.
Cum ai reusit mai Corneliu?
- Cand ati venit voi, treaba era deja terminta. secretul victoriei: sa fii nitel suparat. Nu mult, asa, putin, cat sa zici: "Ei lasa!"
  Vaslesc, ma apropii de locul acela in care pandea monstrul.. Il simt, e acolo! Armez, firul vajaie, controlez, simt, vad cum lingura se scufunda incet spre el si el se misca incet, constient de forta lui. Recuperez incet.. incet, calm, calm, stii.. Si deodata, brusc, ataca! O bulboana uriasa! Coada lui plescaie aruncand apa la mari inaltimi! Se repede direct, torpila neagra, in strafunduri! Il simt. Nu, nu-mi vei scapa, esti al meu!
  Mulineta caraie. Car la stanga, car la dreapta.. Nu, nu acolo, nu unde vrei tu! Nu in stuf! Muschii-mi vibreaza, il simt, il simt in brate! Se repede sub barca. Desfac.. cum ii zice? N-are importanta! L-am scapat? Nu-l mai simt! E acolo. Il bazai putin si el, brusc, iar incepe sa-si impuna forta lui colosala! Degeaba! Burta lui alba.. intins pe apa.. Urias!..
  Moby Dick, am invins! E al meu.."
-

Tags: , ,

About magazinweb

filme subtitrate - filme romanesti - desene animate - diverse - internet.

0 comentarii

Leave a Reply

you may leave here a comment .
thank you !